هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت) بود. تحقیق حاضر از نظر هدف بنیادی و از نظر روش، توصیفی پیمایشی است (به دنبال شناسایی عوامل پیاده سازی محصولات و خدمات است). در این تحقیق برای جمع آوری اطلاعات درباره مبانی نظری و ادبیات موضوع تحقیق از روش مطالعات کتابخانه ای و از طریق بررسی کتب، مجلات علمی پژوهشی، سایت های اینترنتی، مقالات و پایان نامه های دانشجویی استفاده شده است. روش نمونه گیری این بخش، تصادفی طبقه ای بوده و افراد متخصص و مرتبط در حوزه توسعه محصول مدنظر قرارگرفته شده است. نمونه گیری نیز از کارشناسان و مسوولین مجری توسعه محصول در بخش های مذکور 116 نفر تعیین شد. پس از بررسی و تحلیل یافته ها مولفه های مور بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی استخراج شد.