APA:
کپیجمالی تازه کند، محمد، فتحی واجارگاه، کوروش، و عارفی، محبوبه. (1395). فراسوی یادگیری الکترونیکی: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(24 (پیاپی 51))، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/497598/fa
Vancouver:
کپیجمالی تازه کند محمد، فتحی واجارگاه کوروش، عارفی محبوبه. فراسوی یادگیری الکترونیکی: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(24 (پیاپی 51)):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/497598/fa
IEEE:
کپیمحمد جمالی تازه کند، کوروش فتحی واجارگاه، و محبوبه عارفی، “فراسوی یادگیری الکترونیکی: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 24 (پیاپی 51)، pp. 1–20، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/497598/fa