APA:
کپینظری، م.، و بحری نژاد، ر.. (1391). تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت. علوم مدیریت ایران، 7(28)، 131-153. SID. https://sid.ir/paper/500162/fa
Vancouver:
کپینظری م.، بحری نژاد ر.. تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1391؛7(28):131-153. Available from: https://sid.ir/paper/500162/fa
IEEE:
کپیم. نظری، و ر. بحری نژاد، “تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت،” علوم مدیریت ایران، vol. 7، no. 28، pp. 131–153، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/500162/fa