APA:
کپیکرد، آرزو، کرد، باقر، و راشکی قلعه نو، مهین. (1399). شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از بانکداری اینترنتی و همراه بانک در بانک ملت زاهدان. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، 1(4 )، 111-136. SID. https://sid.ir/paper/396994/fa
Vancouver:
کپیکرد آرزو، کرد باقر، راشکی قلعه نو مهین. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از بانکداری اینترنتی و همراه بانک در بانک ملت زاهدان. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)[Internet]. 1399؛1(4 ):111-136. Available from: https://sid.ir/paper/396994/fa
IEEE:
کپیآرزو کرد، باقر کرد، و مهین راشکی قلعه نو، “شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از بانکداری اینترنتی و همراه بانک در بانک ملت زاهدان،” مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، vol. 1، no. 4 ، pp. 111–136، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/396994/fa