APA:
کپیاسماعیل پور، ح.، و بگلری، س.. (1387). بررسی و ارزیابی اثر چهار سی بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی. نشریه پژوهش های مدیریت، 6(18)، 87-95. SID. https://sid.ir/paper/500361/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل پور ح.، بگلری س.. بررسی و ارزیابی اثر چهار سی بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی. نشریه پژوهش های مدیریت[Internet]. 1387؛6(18):87-95. Available from: https://sid.ir/paper/500361/fa
IEEE:
کپیح. اسماعیل پور، و س. بگلری، “بررسی و ارزیابی اثر چهار سی بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی،” نشریه پژوهش های مدیریت، vol. 6، no. 18، pp. 87–95، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/500361/fa