APA:
کپیکوهی، عباس، صبوری، محمدصادق، و سمیعی، روح اله. (1398). ارائه مدل مدیریت دانش سازمانی در جهت رضایتمندی مشتریان و افزایش سهم بازار با رویکرد فرآیند گرا در بانک صادرات استان گلستان. نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)، 11(2 )، 117-145. SID. https://sid.ir/paper/517296/fa
Vancouver:
کپیکوهی عباس، صبوری محمدصادق، سمیعی روح اله. ارائه مدل مدیریت دانش سازمانی در جهت رضایتمندی مشتریان و افزایش سهم بازار با رویکرد فرآیند گرا در بانک صادرات استان گلستان. نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)[Internet]. 1398؛11(2 ):117-145. Available from: https://sid.ir/paper/517296/fa
IEEE:
کپیعباس کوهی، محمدصادق صبوری، و روح اله سمیعی، “ارائه مدل مدیریت دانش سازمانی در جهت رضایتمندی مشتریان و افزایش سهم بازار با رویکرد فرآیند گرا در بانک صادرات استان گلستان،” نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)، vol. 11، no. 2 ، pp. 117–145، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517296/fa