APA:
کپیمیرزاحسینی، حسن، احمدی نژاد، مصطفی، و قادری، سمیه. (1389). بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان؛ مطالعه موردی بانک تجارت. بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 8(42)، 88-97. SID. https://sid.ir/paper/457373/fa
Vancouver:
کپیمیرزاحسینی حسن، احمدی نژاد مصطفی، قادری سمیه. بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان؛ مطالعه موردی بانک تجارت. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1389؛دوره جدید - 8(42):88-97. Available from: https://sid.ir/paper/457373/fa
IEEE:
کپیحسن میرزاحسینی، مصطفی احمدی نژاد، و سمیه قادری، “بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان؛ مطالعه موردی بانک تجارت،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 8، no. 42، pp. 88–97، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/457373/fa