APA:
کپیمیرمحمدی، سیدمحمد، نژندفرد، متان سادات، و ایزدخواه، محمدمهدی. (1395). بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره ای آدان). پژوهش های مدیریت راهبردی، 22(61 )، 9-28. SID. https://sid.ir/paper/502503/fa
Vancouver:
کپیمیرمحمدی سیدمحمد، نژندفرد متان سادات، ایزدخواه محمدمهدی. بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره ای آدان). پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛22(61 ):9-28. Available from: https://sid.ir/paper/502503/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد میرمحمدی، متان سادات نژندفرد، و محمدمهدی ایزدخواه، “بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره ای آدان)،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 22، no. 61 ، pp. 9–28، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502503/fa