APA:
کپیفشارکی، فرزاد، صحت، سعید، و موسوی، سیدمحسن. (1396). بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی. پژوهش های مدیریت راهبردی، 23(66 )، 57-79. SID. https://sid.ir/paper/502514/fa
Vancouver:
کپیفشارکی فرزاد، صحت سعید، موسوی سیدمحسن. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1396؛23(66 ):57-79. Available from: https://sid.ir/paper/502514/fa
IEEE:
کپیفرزاد فشارکی، سعید صحت، و سیدمحسن موسوی، “بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 23، no. 66 ، pp. 57–79، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502514/fa