APA:
کپیسلطانی، ایرج، و مهرانفر، ابراهیم. (1395). بررسی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از مصرف مواد مخدر مورد مطالعه: دانش آموزان پسر دبیرستان های استان اصفهان. پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران (پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی)، 5(1 (پیاپی 12) )، 47-60. SID. https://sid.ir/paper/504985/fa
Vancouver:
کپیسلطانی ایرج، مهرانفر ابراهیم. بررسی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از مصرف مواد مخدر مورد مطالعه: دانش آموزان پسر دبیرستان های استان اصفهان. پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران (پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی)[Internet]. 1395؛5(1 (پیاپی 12) ):47-60. Available from: https://sid.ir/paper/504985/fa
IEEE:
کپیایرج سلطانی، و ابراهیم مهرانفر، “بررسی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از مصرف مواد مخدر مورد مطالعه: دانش آموزان پسر دبیرستان های استان اصفهان،” پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران (پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی)، vol. 5، no. 1 (پیاپی 12) ، pp. 47–60، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/504985/fa