APA:
کپیشیرخدایی، میثم، و رضایی، سعید. (1393). شناسایی انگیزه های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران). راهبردهای بازرگانی، 21(3)، 83-92. SID. https://sid.ir/paper/505990/fa
Vancouver:
کپیشیرخدایی میثم، رضایی سعید. شناسایی انگیزه های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(3):83-92. Available from: https://sid.ir/paper/505990/fa
IEEE:
کپیمیثم شیرخدایی، و سعید رضایی، “شناسایی انگیزه های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 3، pp. 83–92، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/505990/fa