مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,107
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

551
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی انگیزه های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران)

صفحات

 صفحه شروع 83 | صفحه پایان 92

چکیده

 علیرغم محبوبیت روزافزون بازاریابی ویروسی, عوامل موثر بر موفقیت آن هنوز بطور کامل شناخته شده نیستند. این تحقیق با هدف شناسایی انگیزه های انتقال پیام در بازاریابی ویروسی انجام شد. در این پژوهش که استراتژی آن توصیفی- پیمایشی می باشد, 396 نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند و داده ها از طریق پرسشنامه جمع آوری شد. مشوق مادی, نوع دوستی, خودافزایی و منافع اجتماعی به عنوان متغیرهای مستقل و انتقال پیام و برون گرایی به ترتیب به عنوان متغیرهای وابسته و تعدیل گر این تحقیق بودند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شد. برای آزمون فرضیه ها از رگرسیون چندگانه همزمان و برای ارزیابی نقش تعدیل کننده از روش بارون و کنی استفاده شد. نتایج تحقیق نشان می دهد غیر از مشوق مادی, سایر متغیرهای مستقل تاثیر مثبت و معنادار بر انتقال پیام دارند. همچنین برونگرایی رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته را تعدیل می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شیرخدایی، میثم، و رضایی، سعید. (1393). شناسایی انگیزه های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران). راهبردهای بازرگانی، 21(3)، 83-92. SID. https://sid.ir/paper/505990/fa

    Vancouver: کپی

    شیرخدایی میثم، رضایی سعید. شناسایی انگیزه های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(3):83-92. Available from: https://sid.ir/paper/505990/fa

    IEEE: کپی

    میثم شیرخدایی، و سعید رضایی، “شناسایی انگیزه های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 3، pp. 83–92، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/505990/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button