مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

597
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

409
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی میزان تاثیرگذاری دوره های آموزشی در تواناسازی کارکنان موضوع ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی)

صفحات

 صفحه شروع 23 | صفحه پایان 33

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, بررسی میزان تاثیرگذاری دوره های آموزشی در تواناسازی کارکنان بود. پژوهش حاضر از لحاظ نوع تحقیق کاربردی, هدف تحقیق توصیفی, روش اجرا میدانی و نوع داده ها کمی و در نهایت روش تحقیق پیمایشی می باشد. جامعه پژوهش کلیه کارشناسان مرکز تحقیقات راه, مسکن و شهرسازی بودند که تعداد آنها بعد از استعلام از اداره کارگزینی, 74 نفر به دست آمد. به دلیل محدود بودن جامعه, حجم نمونه برابر با جامعه آماری انتخاب شد. ابزار جمع آوری اطلاعات, پرسشنامه محقق ساخته 27 سوالی بود. روایی پرسشنامه با بهره مندی از دیدگاه های 12 تن از خبرگان تایید شد و پایایی پرسشنامه ها از طریق آلفای کرونباخ برابر 87.5 بدست آمد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (میانگین و درصد فراوانی) و آمار استنباطی (رگرسیون چندگانه) استفاده شد. نتایج نشان داد عامل مجریان دوره بیشترین تاثیر را روی مهارت کارکنان دارد. زمان دوره های آموزشی تاثیر اندکی در مهارت کارکنان داشته ولی عامل فواصل تاثیری در مهارت کارکنان ندارد. عامل فواصل دوره بیشترین تاثیر را روی دانش کارکنان دارد. زمان دوره ها تاثیر اندکی در دانش کارکنان دارد ولی مجریان دوره تاثیری بر دانش کارکنان ندارد. عامل مجریان دوره بیشترین تاثیر را روی نگرش کارکنان دارد. از آنجا که سطح معنی داری این متغیر از بین متغیرهای دیگر کمتر از 0.05 است, بنابراین می توان گفت که فقط عامل مجریان دوره تاثیر معنی داری بر نگرش کارکنان دارد و زمان و فواصل دوره های آموزشی تاثیری بر نگرش کارکنان ندارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امین نژاد، خدیجه، معمارزاده طهران، غلامرضا، و مبینی، محمد. (1394). بررسی میزان تاثیرگذاری دوره های آموزشی در تواناسازی کارکنان موضوع ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات راه, مسکن و شهرسازی). مدیریت توسعه و تحول، 7(21)، 23-33. SID. https://sid.ir/paper/506100/fa

    Vancouver: کپی

    امین نژاد خدیجه، معمارزاده طهران غلامرضا، مبینی محمد. بررسی میزان تاثیرگذاری دوره های آموزشی در تواناسازی کارکنان موضوع ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات راه, مسکن و شهرسازی). مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1394؛7(21):23-33. Available from: https://sid.ir/paper/506100/fa

    IEEE: کپی

    خدیجه امین نژاد، غلامرضا معمارزاده طهران، و محمد مبینی، “بررسی میزان تاثیرگذاری دوره های آموزشی در تواناسازی کارکنان موضوع ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات راه, مسکن و شهرسازی)،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 7، no. 21، pp. 23–33، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506100/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button