مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,119
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

489
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تدوین الگوی کیفیت خدمات در مدیریت مسجد

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 78

چکیده

 این تحقیق با هدف شناسایی عناصر الگوی کیفیت خدمات در مسجد صورت گرفته است که بخش خروجی سیستم عملکرد اثربخش مسجد را تشکیل می دهد. روش تحقیق در طراحی الگوی مفهومی در این پژوهش مبتنی بر الگوی تحقیق کیوی و کامپنهود مفهوم سازی عملی جدا و روش تایید الگوی تدوین شده در این تحقیق, روش دلفی است. گردآوری اطلاعات از منابع مختلف علمی و دینی انجام شده است. در این پژوهش, ابعاد اصلی کیفیت خدمات مسجد, که مورد شناسایی قرار گرفت, عبارت است از تعامل, قابلیت اطمینان برگزاری نماز, در دسترس بودن, کیفیت مجریان, و محسوسات و تنوع. در ادامه, بعد تعامل به نه شاخص, بعد قابلیت اطمینان برگزاری نماز به پنج شاخص, بعد در دسترس بودن به چهار شاخص, بعد کیفیت مجریان به چهار شاخص, بعد محسوسات به نه شاخص و بعد تنوع به پنج شاخص تجزیه شده است. طبق نظر خبرگان و با کمک آزمون رتبه بندی فریدمن, مهمترین و تاثیرگذارترین عامل در کیفیت خدمات مسجد, کیفیت برگزاری نماز است و ابعاد محسوسات و تنوع, کمترین اهمیت را در این الگو دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عباسی، رسول، عابدی جعفری، حسن، طالقانی، غلامرضا، و فقیهی، ابوالحسن. (1393). تدوین الگوی کیفیت خدمات در مدیریت مسجد. مدیریت اسلامی، 22(2)، 57-78. SID. https://sid.ir/paper/506780/fa

    Vancouver: کپی

    عباسی رسول، عابدی جعفری حسن، طالقانی غلامرضا، فقیهی ابوالحسن. تدوین الگوی کیفیت خدمات در مدیریت مسجد. مدیریت اسلامی[Internet]. 1393؛22(2):57-78. Available from: https://sid.ir/paper/506780/fa

    IEEE: کپی

    رسول عباسی، حسن عابدی جعفری، غلامرضا طالقانی، و ابوالحسن فقیهی، “تدوین الگوی کیفیت خدمات در مدیریت مسجد،” مدیریت اسلامی، vol. 22، no. 2، pp. 57–78، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506780/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button