APA:
کپینرگسیان، عباس، و امینی کسبی، حسین. (1394). تاثیر شخصیت برند سیاسی بر مشارکت سیاسی (مطالعه موردی: شهروندان منطقه پنج شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 147-162. SID. https://sid.ir/paper/506838/fa
Vancouver:
کپینرگسیان عباس، امینی کسبی حسین. تاثیر شخصیت برند سیاسی بر مشارکت سیاسی (مطالعه موردی: شهروندان منطقه پنج شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):147-162. Available from: https://sid.ir/paper/506838/fa
IEEE:
کپیعباس نرگسیان، و حسین امینی کسبی، “تاثیر شخصیت برند سیاسی بر مشارکت سیاسی (مطالعه موردی: شهروندان منطقه پنج شهر تهران)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 147–162، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506838/fa