APA:
کپیمیرغفوری، حبیب اله، مروتی شریف آبادی، علی، و تاکی، انسیه. (1394). بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان, با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(3 (پیاپی 18) )، 199-217. SID. https://sid.ir/paper/506844/fa
Vancouver:
کپیمیرغفوری حبیب اله، مروتی شریف آبادی علی، تاکی انسیه. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان, با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(3 (پیاپی 18) ):199-217. Available from: https://sid.ir/paper/506844/fa
IEEE:
کپیحبیب اله میرغفوری، علی مروتی شریف آبادی، و انسیه تاکی، “بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان, با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 3 (پیاپی 18) ، pp. 199–217، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506844/fa