APA:
کپیعموزاده، زهرا، حسینی، محمدسلطان، نادریان جهرمی، مسعود، و سلیمی، مهدی. (1399). بررسی تأثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 19(48 )، 29-55. SID. https://sid.ir/paper/507160/fa
Vancouver:
کپیعموزاده زهرا، حسینی محمدسلطان، نادریان جهرمی مسعود، سلیمی مهدی. بررسی تأثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1399؛19(48 ):29-55. Available from: https://sid.ir/paper/507160/fa
IEEE:
کپیزهرا عموزاده، محمدسلطان حسینی، مسعود نادریان جهرمی، و مهدی سلیمی، “بررسی تأثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 19، no. 48 ، pp. 29–55، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/507160/fa