APA:
کپیآزادبخت، الیزا، و خانی، ناصر. (1396). نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد). پژوهش های مدیریت راهبردی، 23(66 )، 167-196. SID. https://sid.ir/paper/509046/fa
Vancouver:
کپیآزادبخت الیزا، خانی ناصر. نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد). پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1396؛23(66 ):167-196. Available from: https://sid.ir/paper/509046/fa
IEEE:
کپیالیزا آزادبخت، و ناصر خانی، “نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 23، no. 66 ، pp. 167–196، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509046/fa