مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,102
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

370
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نامه به سردبیر: مدیریت کوریکولوم پنهان با استفاده از بازاندیشی گروهی جهت رسیدن به شایستگی بالینی

صفحات

 صفحه شروع 691 | صفحه پایان 692

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 در آموزش علوم پزشکی کوریکولوم پنهان بیشترین تاثیر را در محیط های آموزش بالینی دارد. نویسندگان تعابیر متعددی از کوریکولوم پنهان دارند. هافرتی و فرانک در آموزش پزشکی بیان کرده اند که این آموزش یک فرآیند انتقال فرهنگ اخلاقی و انتقال هنجارها و قوانین مربوط به احساسات و رفتار دانشجویان گروه پزشکی در محیط بالینی آموزشی به عنوان یک محیط اخلاقی است. همچنین آنان اذعان داشته اند که تنها یک بخشی از این فرهنگ در ساعات برنامه درسی بطور رسمی به دانشجویان انتقال می یابد. اما ارزش ها، باورها و رفتارهای قابل قبول بیش از پیش در آموزش پزشکی از طریق کوریکولوم پنهان انتقال می یابد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    کلانتری، سهیلا، جویباری، لیلا، عراقیان مجرد، فرشته، و چهره گشا، مریم. (1394). نامه به سردبیر: مدیریت کوریکولوم پنهان با استفاده از بازاندیشی گروهی جهت رسیدن به شایستگی بالینی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 12(5)، 691-692. SID. https://sid.ir/paper/509443/fa

    Vancouver: کپی

    کلانتری سهیلا، جویباری لیلا، عراقیان مجرد فرشته، چهره گشا مریم. نامه به سردبیر: مدیریت کوریکولوم پنهان با استفاده از بازاندیشی گروهی جهت رسیدن به شایستگی بالینی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1394؛12(5):691-692. Available from: https://sid.ir/paper/509443/fa

    IEEE: کپی

    سهیلا کلانتری، لیلا جویباری، فرشته عراقیان مجرد، و مریم چهره گشا، “نامه به سردبیر: مدیریت کوریکولوم پنهان با استفاده از بازاندیشی گروهی جهت رسیدن به شایستگی بالینی،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 12، no. 5، pp. 691–692، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509443/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button