مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

541
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

400
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارایه الگوی بهینه استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع 185 | صفحه پایان 198

چکیده

 پژوهش حاضر درصدد ارایه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان در نظام بانکی کشور است. مهمترین منبع اطلاعاتی در این پژوهش نظرات و خواست مشتریان است, لذا به منظور دخالت ابهامات و عدم قطعیت در داده های کلامی و محاوره ای به دست آمده از مشتریان, در این پژوهش از منطق بازه ایی و استفاده از ترکیب دو روش تحلیل سلسله مراتبی بازه ای و تکنیک VIKOR بازه ای استفاده شده است. نمونه آماری شامل 1500 مشتری شعب بانک مسکن در شهر تهران در سال 1392 است که به صورت تصادفی انتخاب شده اند. نتایج حاکی از آن است که الگوی فعلی استقرار خدمات بانکداری الکترونیکی در راستای رضایت و خواسته مشتریان نبوده است. لذا برای دستیابی به این هدف, الگوی پیشنهادی سرمایه گذاری برای توسعه و تجهیز دستگاه های خودپرداز, سیستم های تلفن بانک,کارت های الکترونیکی, بانکداری اینترنتی, بانکداری مبتنی بر پایانه های فروش و بانکداری مبتنی بر تلفن همراه باید به ترتیب به مقادیر %21.32, %9.72, %26.96, %18.18, %15.36 و %8.46 تغییر یابد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کریمی، فرزاد. (1394). ارایه الگوی بهینه استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 185-198. SID. https://sid.ir/paper/512469/fa

    Vancouver: کپی

    کریمی فرزاد. ارایه الگوی بهینه استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):185-198. Available from: https://sid.ir/paper/512469/fa

    IEEE: کپی

    فرزاد کریمی، “ارایه الگوی بهینه استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 185–198، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512469/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button