APA:
کپیکریمی، فرزاد. (1394). ارایه الگوی بهینه استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 185-198. SID. https://sid.ir/paper/512469/fa
Vancouver:
کپیکریمی فرزاد. ارایه الگوی بهینه استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):185-198. Available from: https://sid.ir/paper/512469/fa
IEEE:
کپیفرزاد کریمی، “ارایه الگوی بهینه استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 185–198، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512469/fa