Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

365
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

120
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

آینه شکسته حقیقت؛ پاسخ به نقد دکتر مهدی سجادی

صفحات

 صفحه شروع 119 | صفحه پایان 123

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 نخست از دکتر مهدی سجادی سپاسگزارم که کوشیده است دیدگاه من در مورد ترکیب سازوار نظریه ها را موردنقد قرار دهد. ایشان در این مقاله، نقد را ابتدا متوجه همه رویکردهای ترکیب نگر دانسته و سپس، دیدگاه من را چون مصداقی از آن، موردنقد قرار داده است. ضمن تشکر از ایشان برای بذل کوشش در جهت گشودن باب گفتگو، نکاتی را بیان می کنم که مشخص شود این نقدها تا چه حد صائب اند. به موازات نقد کلی و نقد خاص در مقاله مذکور، پاسخ را در دو قسمت بیان می کنم.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    باقری نوع پرست، خسرو. (1396). آینه شکسته حقیقت؛ پاسخ به نقد دکتر مهدی سجادی. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، 7(2 (پیاپی 14) )، 119-123. SID. https://sid.ir/paper/513457/fa

    Vancouver: کپی

    باقری نوع پرست خسرو. آینه شکسته حقیقت؛ پاسخ به نقد دکتر مهدی سجادی. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)[Internet]. 1396؛7(2 (پیاپی 14) ):119-123. Available from: https://sid.ir/paper/513457/fa

    IEEE: کپی

    خسرو باقری نوع پرست، “آینه شکسته حقیقت؛ پاسخ به نقد دکتر مهدی سجادی،” پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، vol. 7، no. 2 (پیاپی 14) ، pp. 119–123، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513457/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا