مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

864
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

371
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رضایت سنجی ذینفعان دانشگاه و ناجا از طرح های تحولی دانشگاه علوم انتظامی امین

صفحات

 صفحه شروع 81 | صفحه پایان 106

چکیده

 زمینه و هدف: طرح تحول دانشگاه علوم انتظامی امین با توجه به سند چشم انداز آن, نیازهای روز سازمان, شرایط فعلی و آینده جامعه و تربیت پلیس حرفه ای و توانمند در انجام مأموریت تدوین و بخشی از آن اجرایی شد. پژوهش حاضر با هدف سنجش میزان رضایت ذینفعان دانشگاه و ناجا از این طرح ها انجام شد تا بر اساس آن مسئولین به اصلاح یا ادامه روند فعلی بپردازند. روش شناسی: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی و دارای دو جامعه آماری ذینفعان داخلی دانشگاه شامل افسران ارشد و کارمندان همتراز و فرماندهان و مدیران لایه اول و دوم و اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین با حجم نمونه 133 نفر و جامعه دوم ذینفعان ناجایی خارج از دانشگاه بود که به 27 نفر از افراد مطلع از طرح ها پرسشنامه داده شد. ابزار پژوهش پرسشنامه استاندارد بومی شده برای پلیس بود که روایی آن از طریق محتوایی و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ 0. 969 صورت گرفت. یافته ها: رضایت ذینفعان با 6 مؤلفه و 29 شاخص سنجش شد و نتایج نشان داد که در کل 40. 6 درصد ذینفعان دانشگاه به میزان زیادی از طرح های تحولی دانشگاه رضایت دارند, 31. 6 درصد در حد متوسط و 27% هم رضایت کمی از این طرح ها دارند. نتیجه گیری: بر اساس نتایج پژوهش میزان رضایت ذینفعان از مؤلفه های مدیریت تغییر و تحول سازمانی در رتبه اول, جلب مشارکت صورت گرفته در رتبه دوم و آموزش و توسعه منابع انسانی صورت گرفته برای کسانی که دست اندرکار طرح ها بوده اند در رتبه سوم و رضایت از قدردانی صورت گرفته در رتبه آخر قرار داشت. همچنین از بین مؤلفه های بعد رضایت ذینفعان ناجایی, مؤلفه رضایت از آموزش و توسعه منابع انسانی برای اجرای طرح ها در رتبه اول, مشارکت طلبی در رتبه دوم و توانمندسازی در رتبه سوم قرار داشت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بختیاری، لطفعلی، شایگان، فریبا، و رجبی فرجاد، حاجیه. (1397). رضایت سنجی ذینفعان دانشگاه و ناجا از طرح های تحولی دانشگاه علوم انتظامی امین. مدیریت منابع در نیروی انتظامی، 6(3 )، 81-106. SID. https://sid.ir/paper/513511/fa

    Vancouver: کپی

    بختیاری لطفعلی، شایگان فریبا، رجبی فرجاد حاجیه. رضایت سنجی ذینفعان دانشگاه و ناجا از طرح های تحولی دانشگاه علوم انتظامی امین. مدیریت منابع در نیروی انتظامی[Internet]. 1397؛6(3 ):81-106. Available from: https://sid.ir/paper/513511/fa

    IEEE: کپی

    لطفعلی بختیاری، فریبا شایگان، و حاجیه رجبی فرجاد، “رضایت سنجی ذینفعان دانشگاه و ناجا از طرح های تحولی دانشگاه علوم انتظامی امین،” مدیریت منابع در نیروی انتظامی، vol. 6، no. 3 ، pp. 81–106، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513511/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button