مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,038
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

موانع زیرساختی پیاده سازی مدیریت دانش در مراکز آموزش ناجا و ارائه الگوی بهبود آن

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 تحقق مدیریت دانش, از الزامات اساسی و ابزار قدرتمند توسعه سازمان دانش محور محسوب می گردد. لذا ایجاد یک دید جامع در خصوص چالش ها و موانع استقرار مدیریت دانش در مراکز آموزش ناجا به عنوان پیش نیازی در رسیدن به اهداف دانش محوری در سطح نیروی انتظامی را ضروری می نماید. هدف پژوهش حاضر, شناسایی موانع زیرساختی استقرار مدیریت دانش در سطح مراکز آموزش ناجا و ارائه الگوی بهبود آن می باشد. پژوهش حاضر بر اساس هدف کاربردی و از جنبه ماهیت توصیفی پیمایشی است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته شامل 37 سوال بوده که اعتبار محتوایی آن با استفاده از نظر اساتید مدیریت و کارشناسان و متخصصان مرتبط با موضوع تائید, هم چنین برای محاسبه پایایی پرسشنامه از روش محاسبه آلفای کرونباخ استفاده که مقدار آلفای کرونباخ برای تحقیق حاضر 0.89 است. جامعه آماری این تحقیق, فرماندهان, روسا و مدیران آموزشی, پژوهشی و مدرسین ممیزی شده گروه های علمی معاونت تربیت و آموزش ناجا شاغل در سه مرکز آموزش علمی تخصصی ناجا شامل مراکز آموزش شهید چمران کرج, شهید بهشتی اصفهان و ثامن الائمه (ع) مشهد بوده, حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 96 نفر تعیین و از روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی برای انتخاب نمونه استفاده وتجزیه و تحلیل داده های پژوهش با استفاده از نرم افزار SPSS صورت گرفت. یافته های تحقیق نشان می دهد به ترتیب شاخص های منابع انسانی, فناوری, فرهنگ, رهبری و ساختار باید در اولویت برنامه ریزی برای پیاده سازی مدیریت دانش قرار گیرند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عامری، محمدعلی. (1395). موانع زیرساختی پیاده سازی مدیریت دانش در مراکز آموزش ناجا و ارائه الگوی بهبود آن. آموزش در علوم انتظامی، 4(12 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/513863/fa

    Vancouver: کپی

    عامری محمدعلی. موانع زیرساختی پیاده سازی مدیریت دانش در مراکز آموزش ناجا و ارائه الگوی بهبود آن. آموزش در علوم انتظامی[Internet]. 1395؛4(12 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/513863/fa

    IEEE: کپی

    محمدعلی عامری، “موانع زیرساختی پیاده سازی مدیریت دانش در مراکز آموزش ناجا و ارائه الگوی بهبود آن،” آموزش در علوم انتظامی، vol. 4، no. 12 ، pp. 0–0، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513863/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button