APA:
کپیکرمی، آزاداله، و بابامرادی، افشین. (1396). تاثیر روش تدریس نقشه مفهومی بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان. مطالعات آموزش و آموزشگاهی، 6(16 )، 86-98. SID. https://sid.ir/paper/513926/fa
Vancouver:
کپیکرمی آزاداله، بابامرادی افشین. تاثیر روش تدریس نقشه مفهومی بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان. مطالعات آموزش و آموزشگاهی[Internet]. 1396؛6(16 ):86-98. Available from: https://sid.ir/paper/513926/fa
IEEE:
کپیآزاداله کرمی، و افشین بابامرادی، “تاثیر روش تدریس نقشه مفهومی بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان،” مطالعات آموزش و آموزشگاهی، vol. 6، no. 16 ، pp. 86–98، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513926/fa