APA:
کپییارمحمدی واصل، مسیب، محمدی، آرزو، و کردنوقابی، رسول. (1398). مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی. راهبردهای شناختی در یادگیری، 7(12 )، 189-211. SID. https://sid.ir/paper/255130/fa
Vancouver:
کپییارمحمدی واصل مسیب، محمدی آرزو، کردنوقابی رسول. مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1398؛7(12 ):189-211. Available from: https://sid.ir/paper/255130/fa
IEEE:
کپیمسیب یارمحمدی واصل، آرزو محمدی، و رسول کردنوقابی، “مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 7، no. 12 ، pp. 189–211، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255130/fa