Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

447
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

244
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 27

چکیده

 هدف این پژوهش, بررسی عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی در باشگاه­ های لیگ برتر فوتبال ایران است. پژوهش حاضر از نوع کیفی بود که با به کارگیری تئوری داده­ بنیاد انجام شد. داده ها از طریق مصاحبه با 19 نفر از مدیران سطح عالی رسانه, اساتید هیئت علمی دانشگاه با گرایش بازاریابی ورزشی, مدیران بازاریابی و فناوری اطلاعات سازمان لیگ, مدیران بازاریابی و رسانه باشگاه های فوتبال و کارشناسان رسانه اجتماعی که به صورت قضاوتی انتخاب شدند, به دست آمد. روایی درونی از طریق ارائه بازخورد به مصاحبه­ شوندگان مورد تایید قرار گرفت و به منظور تعیین پایایی, ضریب کاپا در دو مرحله کدگذاری اولیه و نهایی به ترتیب 769/0 و 768/0 به دست آمد. یافته­ ها بیانگر وجود 64 نشان مؤثر در بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه­ های فوتبال بود. این نشان­ ها در 9 مفهوم طبقه­ بندی شدند: ساختار, ماهیت فوتبال, مدیریت, رسانه اجتماعی, فناوری ارتباطات و اطلاعات, فرهنگ و ­ اجتماع, عوامل حقوقی و قانونی, اقتصاد, دولت و سیاست و عوامل حرفه­ ای مرتبط با صنعت ورزش. محدودیت موجود بازاریابی رسانه اجتماعی در ایران تحت تأثیر شرایط مختلفی اتفاق افتاده است که از وضعیت مطلوب فاصله دارد. با توجه به یافته­ های پژوهش, برخی راهبردهای اجرایی ارانه شده می­ تواند راه­ گشای مدیران باشگاه­ ها در زمینه توسعه ی بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه و دستیابی به وضعیت مطلوب باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علم، زهرا، سیدعامری، میرحسن، خبیری، محمد، و امیری، مجتبی. (1399). عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 19(48 )، 9-27. SID. https://sid.ir/paper/514158/fa

    Vancouver: کپی

    علم زهرا، سیدعامری میرحسن، خبیری محمد، امیری مجتبی. عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1399؛19(48 ):9-27. Available from: https://sid.ir/paper/514158/fa

    IEEE: کپی

    زهرا علم، میرحسن سیدعامری، محمد خبیری، و مجتبی امیری، “عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 19، no. 48 ، pp. 9–27، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514158/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا