APA:
کپیعلم، زهرا، سیدعامری، میرحسن، خبیری، محمد، و امیری، مجتبی. (1399). عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 19(48 )، 9-27. SID. https://sid.ir/paper/514158/fa
Vancouver:
کپیعلم زهرا، سیدعامری میرحسن، خبیری محمد، امیری مجتبی. عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1399؛19(48 ):9-27. Available from: https://sid.ir/paper/514158/fa
IEEE:
کپیزهرا علم، میرحسن سیدعامری، محمد خبیری، و مجتبی امیری، “عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 19، no. 48 ، pp. 9–27، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514158/fa