APA:
کپیحقیقی، م.، و قارلقی، ا.. (1390). بررسی عوامل موثر بر برندسازی سالن های نمایشگاه های بین المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین المللی تهران). مدیریت بازرگانی، 3(9)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/514423/fa
Vancouver:
کپیحقیقی م.، قارلقی ا.. بررسی عوامل موثر بر برندسازی سالن های نمایشگاه های بین المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین المللی تهران). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1390؛3(9):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/514423/fa
IEEE:
کپیم. حقیقی، و ا. قارلقی، “بررسی عوامل موثر بر برندسازی سالن های نمایشگاه های بین المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین المللی تهران)،” مدیریت بازرگانی، vol. 3، no. 9، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514423/fa