APA:
کپیصمیمی، شهرزاد، و ظفرمند، سیدجواد. (1394). ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعه ی تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران. نامه هنرهای تجسمی و کاربردی، 8(15 )، 81-92. SID. https://sid.ir/paper/514979/fa
Vancouver:
کپیصمیمی شهرزاد، ظفرمند سیدجواد. ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعه ی تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران. نامه هنرهای تجسمی و کاربردی[Internet]. 1394؛8(15 ):81-92. Available from: https://sid.ir/paper/514979/fa
IEEE:
کپیشهرزاد صمیمی، و سیدجواد ظفرمند، “ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعه ی تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران،” نامه هنرهای تجسمی و کاربردی، vol. 8، no. 15 ، pp. 81–92، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514979/fa