مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,046
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

660
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی

صفحات

 صفحه شروع 217 | صفحه پایان 231

چکیده

 با وقوع انقلاب صنعتی در جهان, تولید کالا و خدمات روند رو به رشدی را نشان داده است. روند فزاینده استفاده از تلویزیون از دهه پنجاه میلادی به بعد در جهان, این وسیله ارتباطی را به عنوان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین وسیله ارتباط جمعی مبدل کرده است. صاحبان صنایع و خدمات به منظور معرفی و ارائه کالاها و خدمات خود از وسایل ارتباط جمعی استفاده کرده اند. این مقاله با هدف بررسی سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی تدوین گردیده است. روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه حاوی بیست سوال بوده است. روش نمونه گیری در این تحقیق, روش تصادفی سیستماتیک بود. به این ترتیب که شهر مشهد به پنج منطقه تقسیم و در هر منطقه هشتاد پرسشنامه به صورت تصادفی توزیع گردیده است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

شاه محمدی، عبدالرضا، و احمدی اسکویی، نسرین. (1390). سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی. مطالعات رسانه ای، 6(13)، 217-231. SID. https://sid.ir/paper/211804/fa

Vancouver: کپی

شاه محمدی عبدالرضا، احمدی اسکویی نسرین. سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1390؛6(13):217-231. Available from: https://sid.ir/paper/211804/fa

IEEE: کپی

عبدالرضا شاه محمدی، و نسرین احمدی اسکویی، “سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی،” مطالعات رسانه ای، vol. 6، no. 13، pp. 217–231، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211804/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button