APA:
کپیشاه محمدی، عبدالرضا، و احمدی اسکویی، نسرین. (1390). سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی. مطالعات رسانه ای، 6(13)، 217-231. SID. https://sid.ir/paper/211804/fa
Vancouver:
کپیشاه محمدی عبدالرضا، احمدی اسکویی نسرین. سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1390؛6(13):217-231. Available from: https://sid.ir/paper/211804/fa
IEEE:
کپیعبدالرضا شاه محمدی، و نسرین احمدی اسکویی، “سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی،” مطالعات رسانه ای، vol. 6، no. 13، pp. 217–231، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211804/fa