APA:
کپیاسماعیل پور، مجید، بحرینی زاد، منیژه، و قائدی، حسینعلی. (1396). تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجی گری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار. راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(10 )، 47-62. SID. https://sid.ir/paper/515465/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل پور مجید، بحرینی زاد منیژه، قائدی حسینعلی. تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجی گری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(10 ):47-62. Available from: https://sid.ir/paper/515465/fa
IEEE:
کپیمجید اسماعیل پور، منیژه بحرینی زاد، و حسینعلی قائدی، “تأثیر رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با توجه به نقش میانجی گری مدیریت دانش مشتری و دانش بازار،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 10 ، pp. 47–62، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515465/fa