APA:
کپیاسماعیل پور، مجید، بحرینی زاد، منیژه، و قائدی، حسینعلی. (1395). بررسی تاثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین، 6(3 (پیاپی 22) )، 87-108. SID. https://sid.ir/paper/194600/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل پور مجید، بحرینی زاد منیژه، قائدی حسینعلی. بررسی تاثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(3 (پیاپی 22) ):87-108. Available from: https://sid.ir/paper/194600/fa
IEEE:
کپیمجید اسماعیل پور، منیژه بحرینی زاد، و حسینعلی قائدی، “بررسی تاثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 3 (پیاپی 22) ، pp. 87–108، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194600/fa