APA:
کپیفراقی دستجرد، برات، شریفی درآمدی، پرویز، و فرخی، نورعلی. (1398). اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تعامل مادر-کودک مادران دارای کودک مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 62(ویژه نامه 1 )، 427-436. SID. https://sid.ir/paper/51579/fa
Vancouver:
کپیفراقی دستجرد برات، شریفی درآمدی پرویز، فرخی نورعلی. اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تعامل مادر-کودک مادران دارای کودک مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد[Internet]. 1398؛62(ویژه نامه 1 ):427-436. Available from: https://sid.ir/paper/51579/fa
IEEE:
کپیبرات فراقی دستجرد، پرویز شریفی درآمدی، و نورعلی فرخی، “اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تعامل مادر-کودک مادران دارای کودک مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی،” مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، vol. 62، no. ویژه نامه 1 ، pp. 427–436، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/51579/fa