Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

366
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

198
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی مقایسه ای درک روابط واژگانی در گفتمان روایی دانش آموزان عادی و سندرم داون آموزش پذیر فارسی زبان

صفحات

 صفحه شروع 137 | صفحه پایان 157

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آهنگر، عباسعلی، اسلامی شهربابکی، مهین، مجاهدی رضاییان، ستاره، و سرمست، نیلوفر. (1396). بررسی مقایسه ای درک روابط واژگانی در گفتمان روایی دانش آموزان عادی و سندرم داون آموزش پذیر فارسی زبان. روانشناسی افراد استثنایی، 7(28 )، 137-157. SID. https://sid.ir/paper/516688/fa

    Vancouver: کپی

    آهنگر عباسعلی، اسلامی شهربابکی مهین، مجاهدی رضاییان ستاره، سرمست نیلوفر. بررسی مقایسه ای درک روابط واژگانی در گفتمان روایی دانش آموزان عادی و سندرم داون آموزش پذیر فارسی زبان. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1396؛7(28 ):137-157. Available from: https://sid.ir/paper/516688/fa

    IEEE: کپی

    عباسعلی آهنگر، مهین اسلامی شهربابکی، ستاره مجاهدی رضاییان، و نیلوفر سرمست، “بررسی مقایسه ای درک روابط واژگانی در گفتمان روایی دانش آموزان عادی و سندرم داون آموزش پذیر فارسی زبان،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 7، no. 28 ، pp. 137–157، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516688/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا