APA:
کپیتاج بخش، پروین. (1397). بررسی الگوی نجات در روایتی تعلیمی از اسرارنامه بر اساس نظریه ی تقابل ها. پژوهش نامه ادبیات تعلیمی (پژوهشنامه زبان و ادبیات فارسی)، 10(37 )، 59-79. SID. https://sid.ir/paper/516820/fa
Vancouver:
کپیتاج بخش پروین. بررسی الگوی نجات در روایتی تعلیمی از اسرارنامه بر اساس نظریه ی تقابل ها. پژوهش نامه ادبیات تعلیمی (پژوهشنامه زبان و ادبیات فارسی)[Internet]. 1397؛10(37 ):59-79. Available from: https://sid.ir/paper/516820/fa
IEEE:
کپیپروین تاج بخش، “بررسی الگوی نجات در روایتی تعلیمی از اسرارنامه بر اساس نظریه ی تقابل ها،” پژوهش نامه ادبیات تعلیمی (پژوهشنامه زبان و ادبیات فارسی)، vol. 10، no. 37 ، pp. 59–79، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516820/fa