APA:
کپیمهرمنش، حسن، و صفوی میرمحله، سیدرحیم. (1396). طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل). راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(10 )، 141-160. SID. https://sid.ir/paper/517124/fa
Vancouver:
کپیمهرمنش حسن، صفوی میرمحله سیدرحیم. طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(10 ):141-160. Available from: https://sid.ir/paper/517124/fa
IEEE:
کپیحسن مهرمنش، و سیدرحیم صفوی میرمحله، “طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 10 ، pp. 141–160، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517124/fa