مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

497
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

306
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده فروشی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 22

چکیده

 تجربة مشتری را تجربة مستقیم یا غیرمستقیم او از فرایند خدمات, سازمان و امکانات تعریف می کنند و اینکه چگونه مشتری با خدمات شرکت و دیگر مشتریان تعامل برقرار می کند. تاکنون دربارة مفهوم تجربة مشتریان پژوهش های زیادی انجام نشده است؛ بنابراین هدف این پژوهش کیفی, فهم چیستی تجربة مشتریان در صنایع خرده فروشی است. داده های پژوهش با روش نمونه گیری گلوله برفی و مصاحبه با 12 مصرف کنندة اخیر محصولات لبنی پاژن گردآوری شد. سپس این داده ها, کدگذاری, طبقه بندی و توصیف و نقشة مفهومی مضامین ترسیم شد. مضامین اصلی شناسایی شده در این پژوهش به شرح زیر است: 1) شیوة آشنایی با محصول, 2) تبلیغات, 3) شکل ظاهری محصول, 4) طعم و مزه, 5) نوآوری و تغییر, 6) کانال توزیع, 7) مشاوره, 8) ذهن آگاهی مشتریان, 9) عجین شدن مشتری با محصول و 10) تجربة مشتری. تجربة مشتری, موضوعی نوپا در علم بازاریابی است که پژوهشگران سعی کردند تا حدی کمبود پژوهش و نظریات این بخش را رفع کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بودلایی، حسن، و شهیدی، عالمه. (1397). مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده فروشی. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(2 (پیاپی 29) )، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/517203/fa

    Vancouver: کپی

    بودلایی حسن، شهیدی عالمه. مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده فروشی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(2 (پیاپی 29) ):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/517203/fa

    IEEE: کپی

    حسن بودلایی، و عالمه شهیدی، “مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده فروشی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 2 (پیاپی 29) ، pp. 1–22، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517203/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button