APA:
کپیمومنی، منصور، لعلی چشمه، محمدرضا، و نالچیگر، سروش. (1389). شناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشه ای و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی. راهبردهای بازرگانی، -(41)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/518242/fa
Vancouver:
کپیمومنی منصور، لعلی چشمه محمدرضا، نالچیگر سروش. شناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشه ای و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1389؛-(41):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/518242/fa
IEEE:
کپیمنصور مومنی، محمدرضا لعلی چشمه، و سروش نالچیگر، “شناسایی نقاط اشباع نشده بازار محصولات ایران خودرو با استفاده از تحلیل خوشه ای و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی،” راهبردهای بازرگانی، vol. -، no. 41، pp. 0–0، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518242/fa