APA:
کپیدلاور، علی، اسماعیلی، نیلوفر، حسنوندی، صبا، و حسنوند، باقر. (1394). بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انواع جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 11(36)، 57-75. SID. https://sid.ir/paper/518926/fa
Vancouver:
کپیدلاور علی، اسماعیلی نیلوفر، حسنوندی صبا، حسنوند باقر. بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انواع جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1394؛11(36):57-75. Available from: https://sid.ir/paper/518926/fa
IEEE:
کپیعلی دلاور، نیلوفر اسماعیلی، صبا حسنوندی، و باقر حسنوند، “بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انواع جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 11، no. 36، pp. 57–75، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518926/fa