Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,066
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,150
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی وضع موجود و مطلوب برنامه درسی مجازی دانشگاهی از دید دانشجویان

صفحات

 صفحه شروع 89 | صفحه پایان 106

چکیده

 هدف پژوهش ارزیابی وضع موجود و مطلوب برنامه درسی مجازی دانشگاهی از دید دانشجویان بوده است. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی و تحلیل اسنادی بوده است. جامعه آماری کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های مجازی دانشگاه های صنعتی امیر کبیر و مهرالبرز بوده اند. برآورد تعداد نمونه حسب جدول کرجسی و مورگان شامل 322 نفر بوده است. ابزار گردآوری داده, پرسشنامه محقق ساخته بوده که روایی صوری و محتوایی آن تامین و پایایی کل آن نیز طی محاسبه ضریب آلفای کرانباخ برابر با 0.95 بوده است. یافته ها نشان داد؛ از دید دانشجویان در وضع موجود میزان رعایت مولفه های مورد پژوهش در برنامه درسی مجازی دانشگاهی در حد پایین تر از وضع مطلوب آنها قرار داشته است همچنین آزمون فریدمن, حاکی است که رتبه بندی مولفه های مرتبط با برنامه درسی مجازی دانشگاهی در وضع موجود به ترتیب شامل ویژگی های؛ محتوا, فنی, ارزشیابی, راهبردهای تدریس و دانشجویان بوده و رتبه بندی مولفه های مرتبط با برنامه درسی مجازی دانشگاهی در وضع مطلوب باید به ترتیب شامل ویژگی های؛ ارزشیابی, فنی, محتوا, راهبردهای تدریس و دانشجویان باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیم پور، مریم، و سبحانی نژاد، مهدی. (1394). ارزیابی وضع موجود و مطلوب برنامه درسی مجازی دانشگاهی از دید دانشجویان. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، 22 (دوره جدید)(7)، 89-106. SID. https://sid.ir/paper/519001/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیم پور مریم، سبحانی نژاد مهدی. ارزیابی وضع موجود و مطلوب برنامه درسی مجازی دانشگاهی از دید دانشجویان. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)[Internet]. 1394؛22 (دوره جدید)(7):89-106. Available from: https://sid.ir/paper/519001/fa

    IEEE: کپی

    مریم ابراهیم پور، و مهدی سبحانی نژاد، “ارزیابی وضع موجود و مطلوب برنامه درسی مجازی دانشگاهی از دید دانشجویان،” پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، vol. 22 (دوره جدید)، no. 7، pp. 89–106، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519001/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا