APA:
کپیولی نژادقناتی، یداله، بیرامی، منصور، فتحی آذر، اسکندر، واحدی، شهرام، و میرنصب، میرمحمود. (1394). اثربخشی راهبردآموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه ی فعال و عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای حافظه ی فعال ضعیف. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 22(1)، 89-110. SID. https://sid.ir/paper/519124/fa
Vancouver:
کپیولی نژادقناتی یداله، بیرامی منصور، فتحی آذر اسکندر، واحدی شهرام، میرنصب میرمحمود. اثربخشی راهبردآموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه ی فعال و عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای حافظه ی فعال ضعیف. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1394؛22(1):89-110. Available from: https://sid.ir/paper/519124/fa
IEEE:
کپییداله ولی نژادقناتی، منصور بیرامی، اسکندر فتحی آذر، شهرام واحدی، و میرمحمود میرنصب، “اثربخشی راهبردآموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه ی فعال و عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای حافظه ی فعال ضعیف،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 22، no. 1، pp. 89–110، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519124/fa