APA:
کپیخادمی اشکذری، ملوک، و پیریایی، صالحه. (1394). طراحی و آزمودن الگویی از اثر ساختار هدف مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانش آموزان با درنظرگرفتن نقش واسطه ای حمایت ادراک شده از سوی معلم. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 11(38)، 23-42. SID. https://sid.ir/paper/521462/fa
Vancouver:
کپیخادمی اشکذری ملوک، پیریایی صالحه. طراحی و آزمودن الگویی از اثر ساختار هدف مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانش آموزان با درنظرگرفتن نقش واسطه ای حمایت ادراک شده از سوی معلم. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1394؛11(38):23-42. Available from: https://sid.ir/paper/521462/fa
IEEE:
کپیملوک خادمی اشکذری، و صالحه پیریایی، “طراحی و آزمودن الگویی از اثر ساختار هدف مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانش آموزان با درنظرگرفتن نقش واسطه ای حمایت ادراک شده از سوی معلم،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 11، no. 38، pp. 23–42، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521462/fa