APA:
کپی. (1396). ارائه ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر, قابلیت سیستم, ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه ای انتظار عملکرد و جو یادگیری. پژوهش های برنامه درسی، 7(1)، 44-69. SID. https://sid.ir/paper/521470/fa
Vancouver:
کپی. ارائه ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر, قابلیت سیستم, ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه ای انتظار عملکرد و جو یادگیری. پژوهش های برنامه درسی[Internet]. 1396؛7(1):44-69. Available from: https://sid.ir/paper/521470/fa
IEEE:
کپی، “ارائه ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر, قابلیت سیستم, ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه ای انتظار عملکرد و جو یادگیری،” پژوهش های برنامه درسی، vol. 7، no. 1، pp. 44–69، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521470/fa