مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

397
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

201
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رتبه بندی شاخص های تاثیرگذار بر فروش محصولات ورزشی از طریق مجازی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, رتبه بندی شاخص های تاثیرگذار بر فروش محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی از دیدگاه دانشجویان است. جامعه آماری پژوهش, دانشجویان تربیت بدنی زن و مرد دانشگاه پیام نور استان تهران است که تعداد کل آن ها 1302 نفر بودند (635 زن و 667 مرد). نمونه آماری با توجه به جدول مورگان 302 نفر تعیین شد که با روش نمونه گیری خوشه ای و تصادفی از واحدهای تهران جنوب, تهران غرب, لواسان, شهریار, ورامین و پاکدشت انتخاب گردیدند. برای گرد آوری داده ها از پرسش نامه محقق ساخته استفاده شد که روایی آن از نظر 10 نفر از متخصصان مدیریت ورزشی تایید و پایایی آن به روش آلفای کرونباخ(81/0) محاسبه شد. برای بررسی روایی پرسش نامه, از اعتبار محتوایی و تحلیل عاملی تاییدی استفاده شد. این پژوهش از نظر هدف, کاربردی و روش جمع آوری اطلاعات آن, پیمایشی است و به لحاظ بررسی روابط بین متغیرها, همبستگی از نوع پژوهش کمی است. برای تحلیل داده ها, از آزمون تی تک نمونه ای و دو نمونه ای, آزمون تحلیل واریانس, آزمون همبستگی پیرسون و جهت رتبه بندی عوامل از آزمون فریدمن به کمک نرم افزار SPSS20 استفاده شد. عواملی نظیر کیفیت مطالب و طراحی وب سایت, میزان دسترسی به اینترنت, روش دریافت کالا و نحوه پرداخت وجه, سرعت و سهولت استفاده از وب سایت, امین بودن فروشگاه, خدمات جانبی و تبلیغات موثر آن از عوامل موثر بر میزان فروش کالا هستند. سن و تحصیلات نیز یک عامل مهم در نگرش افراد نسبت به تاثیرگذاری تبلیغات فروشگاه بر افزایش فروش آن به شمار می آیند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بابایی مبارکه، معصومه، نصیرزاده، عبدالمهدی، و نیک بین، برانوش. (1397). رتبه بندی شاخص های تاثیرگذار بر فروش محصولات ورزشی از طریق مجازی. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 17(39 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/521660/fa

    Vancouver: کپی

    بابایی مبارکه معصومه، نصیرزاده عبدالمهدی، نیک بین برانوش. رتبه بندی شاخص های تاثیرگذار بر فروش محصولات ورزشی از طریق مجازی. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1397؛17(39 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/521660/fa

    IEEE: کپی

    معصومه بابایی مبارکه، عبدالمهدی نصیرزاده، و برانوش نیک بین، “رتبه بندی شاخص های تاثیرگذار بر فروش محصولات ورزشی از طریق مجازی،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 17، no. 39 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521660/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button