APA:
کپیآلبونعیمی، ابراهیم، آندرواژ، لیلا، و آوینده، محمدعلی. (1399). بررسی تاثیر عوامل موثر بر موبایل مارکتینگ صنعتی بر اثرات آن در فروش شرکت های صنعتی با میانجی گری محتوای رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت صنعتی. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، 5(17 )، 39-63. SID. https://sid.ir/paper/521679/fa
Vancouver:
کپیآلبونعیمی ابراهیم، آندرواژ لیلا، آوینده محمدعلی. بررسی تاثیر عوامل موثر بر موبایل مارکتینگ صنعتی بر اثرات آن در فروش شرکت های صنعتی با میانجی گری محتوای رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت صنعتی. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری[Internet]. 1399؛5(17 ):39-63. Available from: https://sid.ir/paper/521679/fa
IEEE:
کپیابراهیم آلبونعیمی، لیلا آندرواژ، و محمدعلی آوینده، “بررسی تاثیر عوامل موثر بر موبایل مارکتینگ صنعتی بر اثرات آن در فروش شرکت های صنعتی با میانجی گری محتوای رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت صنعتی،” پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، vol. 5، no. 17 ، pp. 39–63، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521679/fa