Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

358
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

401
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر عوامل موثر بر موبایل مارکتینگ صنعتی بر اثرات آن در فروش شرکت های صنعتی با میانجی گری محتوای رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت صنعتی

صفحات

 صفحه شروع 39 | صفحه پایان 63

چکیده

 هدف از این تحقیق بررسی تاثیر عوامل موثر بر موبایل مارکتینگ صنعتی بر اثرات آن در فروش شرکت های صنعتی با میانجی گری محتوای رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت صنعتی میباشد. این تحقیق در زمرة تحقیقات توصیفی _ پیمایشی و از نوع تحقیقات کاربردی قرار دارد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه کارکنان شرکت های صنعتی دارای شبکه های اجتماعی فعال می باشند. روش نمونه گیری در این تحقیق به صورت غیر احتمالی در دسترس می باشد و حجم نمونه از فرمول کوکران و برابر با 197 می باشد. پس از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار pls کلیه فرضیات تحقیق پذیرفته شدند و به این نتیجه رسیده شد که عوامل موثر بر موبایل مارکتینگ صنعتی بر اثرات آن در فروش شرکت های صنعتی با میانجی گری محتوای رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت صنعتی تاثیر معناداری دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آلبونعیمی، ابراهیم، آندرواژ، لیلا، و آوینده، محمدعلی. (1399). بررسی تاثیر عوامل موثر بر موبایل مارکتینگ صنعتی بر اثرات آن در فروش شرکت های صنعتی با میانجی گری محتوای رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت صنعتی. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، 5(17 )، 39-63. SID. https://sid.ir/paper/521679/fa

    Vancouver: کپی

    آلبونعیمی ابراهیم، آندرواژ لیلا، آوینده محمدعلی. بررسی تاثیر عوامل موثر بر موبایل مارکتینگ صنعتی بر اثرات آن در فروش شرکت های صنعتی با میانجی گری محتوای رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت صنعتی. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری[Internet]. 1399؛5(17 ):39-63. Available from: https://sid.ir/paper/521679/fa

    IEEE: کپی

    ابراهیم آلبونعیمی، لیلا آندرواژ، و محمدعلی آوینده، “بررسی تاثیر عوامل موثر بر موبایل مارکتینگ صنعتی بر اثرات آن در فروش شرکت های صنعتی با میانجی گری محتوای رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت صنعتی،” پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، vol. 5، no. 17 ، pp. 39–63، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521679/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا