APA:
کپیمظفری، محمدمهدی. (1396). کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک. کاوش های مدیریت بازرگانی، 9(17 )، 81-97. SID. https://sid.ir/paper/522291/fa
Vancouver:
کپیمظفری محمدمهدی. کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(17 ):81-97. Available from: https://sid.ir/paper/522291/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی مظفری، “کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 17 ، pp. 81–97، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522291/fa