مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

552
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

348
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارایه و آزمون مدل همسویی سیاست های امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستم های اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)

صفحات

 صفحه شروع 73 | صفحه پایان 98

چکیده

 همسویی سیاست های امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستم های اطلاعات استراتژیک به منظور حداکثر بهره برداری از دارایی های اطلاعاتی, توجه متخصصان این حوزه را به خود اختصاص داده است. از اینرو هدف پژوهش حاضر, دستیابی به مدلی است که ابعاد و مولفه های همسویی سیاست های امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستم های اطلاعات استراتژیک را تبیین کند. در این راستا ابتدا ابعاد و مولفه های همسویی با استفاده از روش های اسنادی, کتابخانه ای و مرور ادبیات موضوع شناسایی شد و سپس مدلی مفهومی بر اساس روش دلفی به دست آمد. این مدل شامل ابعاد مدیریت و راهبری, مشارکت, اطلاعات, معماری فناوری اطلاعات, و ارتباطات, هر کدام به ترتیب با 13, 6, 10, 4, و 6 مولفه است. در ادامه با بررسی روابط علت و معلولی میان ابعاد مدل با استفاده از روش دیمتل, مشخص شد که مدیریت و راهبری, معماری فناوری اطلاعات و مشارکت, ابعاد اثر گذار یا علت ها و ارتباطات و اطلاعات, ابعاد اثر پذیر یا معلول ها هستند. در پایان با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی, مدل آزمون شد و راهکارهایی برای ارتقای میزان همسویی سیاست های امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستم های اطلاعات استراتژیک ارایه شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسینی سنو، سیدامین، و گنجی بیدمشک، الفت. (1394). ارایه و آزمون مدل همسویی سیاست های امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستم های اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 73-98. SID. https://sid.ir/paper/522369/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی سنو سیدامین، گنجی بیدمشک الفت. ارایه و آزمون مدل همسویی سیاست های امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستم های اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):73-98. Available from: https://sid.ir/paper/522369/fa

    IEEE: کپی

    سیدامین حسینی سنو، و الفت گنجی بیدمشک، “ارایه و آزمون مدل همسویی سیاست های امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستم های اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 73–98، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522369/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button