مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

732
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

407
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه برنامه ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران

صفحات

 صفحه شروع 34 | صفحه پایان 42

چکیده

 زمینه و هدف: این پژوهش به بررسی «رابطه برنامه ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران» پرداخته است و از نظر هدف, کاربردی است. مواد و روش ها: روش تحقیق از نظر ماهیت روش جمع آوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی است,. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان شاغل در بانک صادرات منطقه شمال تهران به تعداد 1200 نفر در پنج حوزه و شش شعبه ممتاز است, که 350 نفر زن, و 850 نفر مرد می باشند. برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی و مورگان, تعداد291 نفر تعیین, که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای بر حسب جنسیت, 85 زن و 206 مرد به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند.ابزار گردآوری اطلاعات دو پرسشنامه برنامه ریزی استراتژیک بر مبنای مدل برایسون (1999), پرسشنامه بازاریابی کارآفرینانه فیور و همکاران (2013) است. پایایی با استفاده از روش آلفای کرونباخ برای پرسشنامه برنامه ریزی استراتژیک 0.72 و پرسشنامه بازاریابی کارآفرینانه به میزان 0.87 بدست آمد. یافته ها: تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS نشان داد رابطه همبستگی معنی داری بین برنامه ریزی استراتژیک با چهار مولفه بازاریابی کارآفرینانه شامل فرصت هشیاری (0.69), نوآوری معطوف به مصرف کننده (0.82), ایجاد ارزش (0.51), و مدیریت ریسک (0.90)» وجود دارد. استنتاج: مدیریت ریسک» و «فرصت هشیاری» از مولفه های بازاریابی کارافرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران (آماره t=4.105, با مقدار 0.012 = Sig., آماره t=2.023, با مقدار 0.037 = Sig.) بیشترین تاثیر را از یرنامه ریزی استراتژیک می پذیرد. و کمترین تاثیر مربوط به مولفه «ایجاد ارزش» با (آماره 1.545-t= , با مقدار 0.280 = Sig) می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عبدی هولایی، جلال، صفاریان همدانی، سعید، یوسفی سعیدآبادی، رضا، و تقی پور، محمد. (1396). رابطه برنامه ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران. مهندسی فرآیندها، 4(10 )، 34-42. SID. https://sid.ir/paper/522916/fa

    Vancouver: کپی

    عبدی هولایی جلال، صفاریان همدانی سعید، یوسفی سعیدآبادی رضا، تقی پور محمد. رابطه برنامه ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران. مهندسی فرآیندها[Internet]. 1396؛4(10 ):34-42. Available from: https://sid.ir/paper/522916/fa

    IEEE: کپی

    جلال عبدی هولایی، سعید صفاریان همدانی، رضا یوسفی سعیدآبادی، و محمد تقی پور، “رابطه برنامه ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران،” مهندسی فرآیندها، vol. 4، no. 10 ، pp. 34–42، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522916/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button