APA:
کپیقاسم، مرضیه، و بلیاد، محمدرضا. (1396). تاثیر سبک های یادگیری و به کارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آن ها. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 13(43 )، 169-199. SID. https://sid.ir/paper/523241/fa
Vancouver:
کپیقاسم مرضیه، بلیاد محمدرضا. تاثیر سبک های یادگیری و به کارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آن ها. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1396؛13(43 ):169-199. Available from: https://sid.ir/paper/523241/fa
IEEE:
کپیمرضیه قاسم، و محمدرضا بلیاد، “تاثیر سبک های یادگیری و به کارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آن ها،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 13، no. 43 ، pp. 169–199، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523241/fa