APA:
کپیتجاری، فرشاد، زارعی، علی، و میر فلاح نصیری، رضا. (1396). نقش اخلاق (ایده آل گرایی) در رفتار مصرف کنندگان ورزشی (مقاله کوتاه). اخلاق در علوم و فناوری، 12(3 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/524712/fa
Vancouver:
کپیتجاری فرشاد، زارعی علی، میر فلاح نصیری رضا. نقش اخلاق (ایده آل گرایی) در رفتار مصرف کنندگان ورزشی (مقاله کوتاه). اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1396؛12(3 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/524712/fa
IEEE:
کپیفرشاد تجاری، علی زارعی، و رضا میر فلاح نصیری، “نقش اخلاق (ایده آل گرایی) در رفتار مصرف کنندگان ورزشی (مقاله کوتاه)،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 12، no. 3 ، pp. 0–0، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524712/fa