APA:
کپیدهقانی سلطانی، مهدی، و آذر، عادل. (1399). تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکت های صادرکننده در صنعت پوشاک. مدیریت کسب و کار بین المللی، 3(2 )، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/524865/fa
Vancouver:
کپیدهقانی سلطانی مهدی، آذر عادل. تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکت های صادرکننده در صنعت پوشاک. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1399؛3(2 ):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/524865/fa
IEEE:
کپیمهدی دهقانی سلطانی، و عادل آذر، “تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکت های صادرکننده در صنعت پوشاک،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 3، no. 2 ، pp. 1–22، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524865/fa